Koskacukor: Brassói aprópecsenye

2013. június 30., vasárnap

Brassói aprópecsenye

Míg én a holnapi menüt, a párom a mai ebédet készítette el. Nagyon finom lett, kérése az volt, hogy mellé uborka saláta helyett tzatziki legyen. Jó ötlet volt!



Hozzávalók:
60 dkg sertés lapocka
10 dkg erdélyi füstölt szalonna
1 fej vöröshagyma
3 nagy gerezd fokhagyma
olívaolaj
só, bors


Elkészítés:
A szalonnát kockázzuk fel, pirítsuk zsírjára, majd vegyük kis és tegyük félre. Mehet bele a vöröshagyma, majd a feldarabolt lapocka. Süssük egy picit, amíg nem lesz fehér, majd öntsünk hozzá egy kis vizet és fedő alatt pároljuk puhára. Amikor már majdnem kész, nyomjuk rá a fokhagymát és fedő nélkül pirítsuk meg egy kicsit a húst, de vigyázzunk, mert a fokhagyma gyorsan megég.
Mellé sült krumplit tálaltam, amit felkockáztam, fedő alatt egy kis olajjal és vízzel puhára pároltam, majd fedő nélkül addig sütöttem, amíg piros nem lett. Sokkal egészségesebb, mintha egy liter olajba kisütöttem volna
Jah, és persze tzatzikit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...