Koskacukor: Görögös spaghetti

2013. augusztus 31., szombat

Görögös spaghetti

Ha szombat, akkor tészta. Szeretjük a tésztás ételeket, de egy héten egyszer elég, mert nem kevés szénhidrátot tartalmaz. Persze nem fogyózunk, de nem árt oda figyelni. :)
Annyira rászoktam a teljes kiőrlésű dolgokra, hogy már a tésztákat is csak ebben a formában keresem a boltokba. Már a tészta gyártást is kipróbáltam, amit nem adtam fel, a következő tésztás étel szerintem megint saját gyúrt tésztás ebéd lesz. :)
Ezt a receptet valamelyik recept könyvembe olvastam. Bevallom egyszer kiírtam és nem találom azóta se, hogy melyikben találtam, de nagyon finom.



Görög spaghetti
Hozzávalók (4 fő):
50 dkg spagetti tészta
50 dkg pulyka darálthús
1 szál póréhagyma
1 kaliforniai paprika
1 nagy gerezd fokhagyma
1 üveg házi paradicsomlé (400g)
só, bors, rozmaring, kakkukkfű
1/2 kis üveg fekete olívabogyó
fetasajt

Elkészítés:
A tésztát főzzük meg 10 perc alatt.
A hagymát karikázzuk fel, csíkozzuk hozzá a paprikát és tegyük egy wokba kevés olívaolajjal. Rögtön adhatjuk hozzá a húst is, ne pároljuk szét a hagymát és a paprikát. Pirítsuk meg a húst, fűszerezzük, majd mehet rá a paradicsomlé. Az olívabogyót vágjuk karikára és szórjuk hozzá. Törjük bele a fokhagymát és főzzük így még kb. 10 percig.
Kész is!
Tálalásnál a tésztára mehet a szósz, majd szórjuk meg jól kockára vágott fetasajttal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...