Koskacukor: Túrós krumplinudli szilvaszósszal

2013. november 24., vasárnap

Túrós krumplinudli szilvaszósszal

Szombaton gyors ebédet készítettem. Az ötlet Szenti Gabitól jött, egy héttel korábban láttam nála az "Édes túrós krumplinudlikat körte kompóttal", ami egyből megtetszett. Köszönöm szépen a receptet, soha nem készítettem még ilyen túrós nudlikat és bevallom nem hallottam róla, úgyhogy ismét tanultam valamit Nagyon finom lett, máskor is biztos elkészül nálunk. Én most szilvabefőttet bontottam hozzá. :)



Túrós krumplinudli szilvaszósszal
Hozzávalók (2 fő):
35 dkg krumpli
12,5 dkg túró
1 tojás
1/2 citrom reszelt héja
1 ek. cukor
csipet só
6 dkg tk. tönköly liszt

2-3 dkg vaj a pirításhoz

Elkészítés:
A krumplit főzzük meg héjában, hámozzuk meg, törjük össze, majd hagyjuk kihűlni. Törjük hozzá a túrót, keverjük bele a tojást. Picit sózzuk, szórjuk meg egy kis cukorral, adjuk hozzá a lisztet és a citrom reszelt héját, dolgozzuk össze. Olvasszunk vajat egy serpenyőbe és kanál segítségével szaggassuk bele a tésztát. Süssük meg mind a két oldalát aranyszínűre.
A szilvabefőttet felforraltam, fahéjjal, őrölt szegfűszeggel ízesítettem és 1 evőkanál keményítővel sűrítettem egy picit rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...