Koskacukor: Mézes-chilis BBQ mártással pácolt csirkeszárnyak

2014. január 25., szombat

Mézes-chilis BBQ mártással pácolt csirkeszárnyak

Pár nappal ezelőtt ismét recept böngészésbe kezdtem. Eszembe jutott, hogy a múltkor, amikor a shakshuka receptjét kerestem, rátaláltam egy fantasztikusan jó blogra. Visszanéztem rá és egyből megtaláltam ezt a mézes-mázas csirkeszárnyakat. Ha vendégeket vársz ne készítsd el, mert ezt csak úgy lehet enni, ha fülig ragacsos leszel! :) Az alap ötlet innen van, másképpen készítettem el.



Mézes-chilis BBQ mártással pácolt csirkeszárnyak
Hozzávalók:
1-1,5 kg csirkeszárny

Pác:
só, bors
4 gerezd fokhagyma
4 ek. olívaolaj
1/4 csésze paradicsompüré
1/3 csésze whisky
1 csésze ketchup
1 ek. worchester szósz
2 ek. balzsamecet
1/4 csésze méz
1 tk. szójaszósz
1/2 kk. őrölt chilipaprika (ízlés szerint lehet több is)

Elkészítés:
Sütés előtti nap pácoljuk be a csirkeszárnyakat.
Másnap egy alufóliával bélelt tepsibe tegyük egymás mellé és csurgassuk rá az edénybe maradt pácot. 170°C-os sütőbe 1-1,5 órán keresztül süssük fedetlenül. Kicsit tovább kell sütni, de így lesznek jó ragacsosak és így képződik rajta olyan rész, mintha grilleztük volna. :)
Akinek villanysütője van és grillezni is tud, az gyorsíthat a folyamaton, mert fólia alatt megpuhítja, azután rágrillezni a pácot. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...