Koskacukor: Almás-szőlős smoothie

2014. április 7., hétfő

Almás-szőlős smoothie

Nem tudom ki, hogy van vele, de én általában sportolás után nem vagyok éhes, pedig fontos volna ilyenkor az energia bevitel. Előfordul, hogy előtte éhes vagyok, mert éppen nem volt időm uzsonnára valamilyen gyümölcsöt elfogyasztani, így 6 óra alatt igen csak megéhezem. Természetesen ilyenkor már nem eszek, amikor haza érek, hanem irány vissza aerobicra. Az a pici idő, amit otthon eltöltök arra pont jó, hogy elkészítem a vacsorámat, így biztos vagyok benne, hogy valamit mégiscsak enni fogok. A mai ebéd kicsit tartalmas volt, így tényleg nem kívántam szinte semmit, maradtam a smoothie-nál.
Minden évben, amikor érik az otelló szőlő felfőzzük, préseljük és üvegekbe eltesszük. Nagyon finom süteményekhez, vagy csak úgy magába inni illetve joghurtba müzlivel vagy éppen smoothie-hoz.






Almás-szőlős smoothie
Hozzávalók:
1 nagy savanykás alma
150 g sűrű joghurt
0,5 dl tej
1 dl házi otelló szőlőlé

Elkészítés:
Az almát daraboljuk fel, de ne hámozzuk meg. Tegyük a turmixgépbe a joghurttal együtt és bízzuk a gépre. Hígítsuk egy picit tejjel, de maradjon sűrű. Öntsük pohárba, majd adjuk hozzá a szőlőlevet. Mivel ez nem olyan sűrű, így lemegy az aljára. :)




1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...