Koskacukor: Mascarponés-csokoládés rolád

2014. április 30., szerda

Mascarponés-csokoládés rolád

Húsvétra islert készítettem, amit párizsi krémmel töltöttem ugyanis nálam ez a nyerő. Sajnos, vagy nem sajnos kis adagot nem lehet készíteni, így maradt ki a krémből amit, most hétvégén hasznosítottam.
Készítettem egy két tojásos piskótát, a krémet kikevertem mascarpone-val és voálá :) kész is lett a desszert. 
Hadd ne mondjam a párom mosolyogva nézett rám, hogy ő még repetázni szeretne belőle, úgyhogy elég gyorsan elfogyott. :)






Mascarponés-csokoládés rolád
Piskótához (30x40cm):
2 tojás
2 ek. nyírfacukor
2,5 ek. tk. tönköly búzaliszt
1/2 kk. sütőpor

150 g párizsi krém 
250 g mascarpone

Elkészítés:
A tojás sárgáját keverjük ki egy evőkanál cukorral. A tojás fehérjét verjük habbá a cukor másik felével. Adjuk hozzá a tojás sárgáját illetve szitáljuk hozzá a sütőporos lisztet.
Egy 30x40cm-es tepsit béleljünk ki sütőpapírral. Kenjük el egyenletesen a masszát.
Előmelegített 180°C-os sütőbe süssük tűpróbáig. Vigyázzunk, mert vékony és gyorsan kész van. Távolítsuk el a sütőpapírt. Hagyjuk egy picit hűlni, majd tekerjük fel egy konyharuhával. Miután teljesen kihűlt, keverjük ki a krémet és kenjük meg vele. 
Díszíthetjük a kimaradt krémmel vagy csak porcukorral meghintve tálaljuk.







1 megjegyzés:

  1. Imádom a piskótatekercset, mert gyors és finom. :) Jól hasznosítottad a kimaradt krémet.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...