Koskacukor: Házi Pékek Ünnepi kenyere

2014. augusztus 13., szerda

Házi Pékek Ünnepi kenyere

Örömmel láttam, hogy elkészült Limara könyve és már előrendeléssel páran meg is kapták. Imádok kenyeret és péksütiket sütni, így muszáj lesz nekem is beszereznem egyet. Általában mindig saját kútfőből sütök, de néha ötleteket gyűjteni és újakat tanulni sem árt, ugyanis csak így fejlődünk. Főzni is tud az ember, mégis sok receptet elolvas, hogy megismerjen újabb ízeket, újabb specialitásokat.
Én is megsütöttem a házi pékek ünnepi kenyerét, igaz nem a játékra, csupán kíváncsiságból.
Nagyon finom lett! Máskor is megfogom sütni!
Nem változtattam semmit a recepten, csupán a liszt felét lecseréltem teljes kiőrlésű tönköly lisztre. A fehér liszt nem nagy barátom, próbálom mindig csak kis mennyiségben beletenni a kelt tésztákba. Most csak a felét cseréltem le, hogy ne nagyon változzon a kenyér állaga. Egyáltalán nem lett tömör, úgyhogy aki szintén kicsit egészségesebben szeret sütni, nyugodtan készítse el így is.
A recept itt található!

Limarának szívből gratulálok a megjelenő könyvéhez és köszönöm szépen a receptet!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...