Koskacukor: Spaghetti szárított paradicsommal, chorizoval

2014. augusztus 15., péntek

Spaghetti szárított paradicsommal, chorizoval

Könnyű, nyári ebéd egy olyan napra, amikor gyorsan kell főzni valamit. Ezúttal készítettem egy nagyon finom paradicsom szószt, amihez szárított paradicsomot adtam és sült chorizoval díszítettem, parmezánnal megszórva ettük. A chorizo spanyol kolbász, ami szerintem nagyon hasonlít a mi száraz kolbászunkra, igazából nem nagy különbséget véltem felfedezni még.







Spaghetti szárított paradicsommal, chorizoval
Hozzávalók (2 személyre):
20 dkg teljeskiőrlésű spaghetti
5 dl házi sűrű paradicsomlé
1 tk. szárított bazsalikom
1 tk. szárított oregáno
1/2 tk. szárított rozmaring
1/2 tk. száríott kakukkfű
só, frissen őrölt bors
2 tk. keményítő
1 gerezd fokhagyma
7 dkg szárított paradicsom
7 dkg chorizo 

Tetejére:
parmezán

Elkészítés:
Forraljunk fel egy nagyobb fazékba vizet, tegyünk bele sót és főzzük ki a tésztát 10 perc alatt.
A paradicsomlé forraljuk fel a fűszerekkel és a belepréselt fokhagymával. A keményítőhöz adjunk egy pár kanállal a paradicsomléből, majd öntsük vissza és sűrítsünk rajta egy keveset. Így jobban megtapad a tésztán a szósz.
Az olajos szárított paradicsomot vágjuk ketté, a kolbászt pedig karikára. Tegyük egy serpenyőbe, majd süssük pár percig.
A lecsöpögtetett tésztához adjuk hozzá a szószt, forgassuk meg benne, majd tányérra adagoljuk ki. Kanalazzuk rá a szárított paradicsomos chorizot, locsoljuk meg a kisült zsírral, majd szórjuk meg parmezánnal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...