Koskacukor: Csicseriborsó leves kolbásszal és paprikával

2014. november 8., szombat

Csicseriborsó leves kolbásszal és paprikával

Azt hiszem megszerettem a csicseriborsót... :)
Egyszer amikor falafelt akartam készíteni, de valamiért nem úgy jött össze, akkor megharagudtam a csicseriborsóra és egy évig le se emeltem a polcról. A múltkori "Mézes-citromos, fokhagymás csirkecombok" után rájöttem, hogy nincs is miért haragudjak rá, hiszen ez finom... :) Felturbóztam egy kis kolbásszal, kukoricával és paprikával. Egyszerű, de finom lett. Hamarosan jövök a desszerttel is, amit utána ettünk, de maradjon egyenlőre titok. ;)





Csicseriborsó leves kolbásszal és paprikával
Hozzávalók:
1,5 liter csirke húsalaplé
10 dkg száraz kolbász
1 fej vöröshagyma
20 dkg üveges csicseriborsó (jó a száraz is, de akkor áztassuk be fél napra)
10 dkg fagyasztott kukorica
1/2 szál póréhagyma
1 szál répa
1 piros kaliforniai paprika
1 sárga kaliforniai paprika
só, bors

Elkészítés:
Fontos, hogy csak általunk készített húsalaplével készítsük, mert egyébként nem lesz íze a levesnek, a kockákat meg ne is vegyük a kezünkbe.
A vöröshagymát pucoljuk meg, majd daraboljuk apróra. A kolbászt és a póréhagymát és a répát szeljük vékony karikára, a paprikákat pedig nagyobb kockára.
A kolbászt tegyük egy nagyobb fazékba, majd pirítsuk zsírjára. Ezután jöhet rá a kétféle hagyma, a répa, a paprika, a kukorica és a csicseriborsó. Öntsük fel a házi csirke húsalaplével, majd ízlés szerint sózzuk és borsozzuk. Addig főzzük, amíg a répa meg nem puhul.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...