Koskacukor: Almás csirkemell saláta, kesudióval és camemberttel

2015. október 17., szombat

Almás csirkemell saláta, kesudióval és camemberttel

Zöld savanyú alma, piros édes alma és gránát alma... micsoda színek! Nincs is finomabb és szebb, mint vacsorára egy ilyen hangulatos salátát az asztalra tenni. Akár előre gondolva az ünnepekre is tálalhatjuk kimaradt sült pulykahússal. Apropó ünnepek. Most már én is tagja állandó tagja lettem a Kifőztük magazinnak, így nekem is előre kell gondolkodjak. Karácsonyi édességeken álmodozok már pár napja éppen ezért nálam az ünnepi hangulat sokkal hamarabb elkezdődött a megszokottnál. Oly annyira, hogy elővettem a barkács készletemet és elkezdtem már apróságokat gyártani. Hihetetlen... Egyébként ezt a mai bevásárlás tetőzte, amikor a Lidlbe találkoztam a polcon sorakozó mikulásokkal és szaloncukrokkal. Na ne... bár már tavaly is kipakolták elég korán.








Almás csirkemell saláta, kesudióval és camemberttel
Hozzávalók:
1/2 főtt csirkemell
2 evőkanál balzsamecet
1 evőkanál almaecet
1 evőkanál worchester szósz
2-3 evőkanál extraszűz olívaolaj
1 teáskanál méz
só, bors

Továbbá:
100 g ruccola
1 gránátalma magja
1/2 zöld savanyú alma
1/2 piros édes alma
50 g pirított kesudió
50 g aszalt áfonya
100 g camembert sajt

Elkészítés:
Vegyük elő az egészben főtt csirkemellet, majd szedjük szálaira. Olívaolajat hevítsük fel, adjuk hozzá az eceteket, a worchester szószt és a mézet. Ezután mehet bele a főtt hús. Jól forgassuk össze, melegítsük át, majd ízesítsük sóval és borssal.
Tálalásnál halmozzuk a tányér közepére a ruccolát, erre jöhetnek az alma szeletek, a piríott kesudió, az aszalt áfonya illetve a gránátalma magjaiból pár kanállal. A tetejére jöhet az ízletes főtt csirkemell, majd a kockára vágott camembert sajt. A végén locsoljuk meg pluszban egy kevéske jó minőségű, sűrű balzsamecettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...