Koskacukor: Sült csirkeszárnyak és combok, habanero és füstölt paprika pácban

2015. október 19., hétfő

Sült csirkeszárnyak és combok, habanero és füstölt paprika pácban

Pécsi vásár fele jártunk még a nyaralásunk alatt, amikor a Zsolnay negyedet kerestük. Kicsit furcsának találtam, hogy délután 2 óra körül semmi nem volt még kipakolva egy-két árust kivéve. Egyszer csak szembe találtam magam egy "paprikás" standdal, ahol rögtön a habanero paprika krémet kóstoltam meg. Elárulom ezután fél óráig kerestem valamit, ahol lehetett kapni valami folyadékot, hogy lehűtsem a számat. Erre természetesen a párom kiválasztotta és haza hoztunk egy üveggel. Kipróbáltam... Nagyon finom, csípős, egy picit ragacsos csirkeszárnyak és combok sültek ki. Zsepire nem volt szükségem, de az egy teáskanálnyi bőven elég volt. :)







Sült csirkeszárnyak és combok, habanero és füstölt paprika pácban
Hozzávalók:
4 csirkeszárny
4 egész csirkecomb

Páchoz:
1 teáskanál habanero
2 teáskanál füstölt piros paprika
1 teáskanál frissen reszelt gyömbér
1 citrom héja
1/2 citrom leve
2 kávéskanál só
1 kávéskanál feketebors
4 evőkanál olívaolaj

Elkészítés:
Keverjük ki a pácot, jól masszírozzuk bele a szárnyakba és a combokba. Sorakoztassuk egy tűzálló tepsibe, takarjuk le alufóliával, majd helyezzük előmelegített 180°C-os sütőbe kb. 1 óra hosszára. Távolítsuk el a fóliát, locsoljuk meg a saját szaftjával, majd toljuk vissza további 15-20 percre.
Mellé tálalhatunk salátát vagy sült édesburgonyát.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...