Koskacukor: Banános-datolyás smoothie mogyoróval

2015. november 4., szerda

Banános-datolyás smoothie mogyoróval

A mai nap eléggé hosszúra sikeredett, ugyanis hajnali négykor keltem. Minden hónapba legalább egyszer van egy ilyen alkalom, amivel igazából nem is lenne gond, ha nem lett volna ma -2 fok. Jahj, hogy én mennyire fáztam. Nem szeretem a hideget, főleg nem hajnalba, amikor még félig alszok. Soha nem tudok elindulni üres gyomorral, még akkor sem, ha ilyen korán kell kelni. Egy kis tál müzli vagy egy gyümölcsös smoothie-val érdemes indítani a napot, ami táplál és az édes íze miatt szerintem bármikor le lehet gyűrni. Ez egy egyszerű ötlet, mint inkább recept. Jelzem, hogy gluténmentes abban az esetben, ha a zabpehelyről meg vagyunk győződve, hogy nem tartalmaz glutént.






Banános-datolyás smoothie mogyoróval
Hozzávalók (2 pohárhoz):
1 banán
4 szem magozott datolya
2 evőkanál darált mogyoró
2 evőkanál zabpehely
125 ml joghurt
2 dl mogyorótej
1 kávéskanál fahéj

Elkészítés:
Nagyon egyszerű. Tegyünk mindent turmixgépbe és turmixoljuk simára. Amennyiben sűrűnek találjuk adhatunk még hozzá a mogyorótejből.

2 megjegyzés:

  1. A zabpehely sajnos tartalmaz glutént. Ettől függetlenül a recept és a kép is csodás! :)

    VálaszTörlés
  2. Van gluténmentes zabpehely csak nagyon drága.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...