Koskacukor: Tápióka puding, lemon curd-vel és gránátalmával

2015. december 27., vasárnap

Tápióka puding, lemon curd-vel és gránátalmával

A karácsonynak igaz vége, bár szerintem sok helyen még a maradékot fogyasztják. Nekem főzni kellett, mert az ünnepi készülődés nagy részét megúsztam és nem volt itthon semmi. A hűtő viszont tele van, így könnyen tudtam variálni az ebédünket. Lassan viszont lehet készülni szilveszterre. Az idén is hidegtál lesz itthon. Balázs nagyon szereti, én meg elvagyok vele. A legjobb, hogy pár napig eláll és bármilyen napszakban fogyasztható. Desszertnek viszont ez a tápióka puding, savanykás ízzel kis pohárkákba, tökéletes választás lehet.








Tápióka puding, lemon curd-vel és gránátalmával
Hozzávalók (4 pohárhoz):
10 dkg tápiókagyöngy
3 dl víz
4 dl  tej
2 teáskanál méz
1 teáskanál vanília kivonat

Továbbá:
2 dl lemon curd
1 gránátalma

Elkészítés:
A tápióka gyöngyöt vízbe tesszük minimum 3 óra hosszára. Feltesszük főni a tejjel, a mézzel és a vanília kivonattal. Folyamatos kevergetés mellett sűrű, krémesre főzzük.
Poharakba adagoljuk. Előre elkészített lemon curdöt kanalazunk mindegyik tetejére és gránátalma maggal díszítjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...